σεταρισμα επιχειρησης και εργαζομενου
ΒΗΜΑΟΔΗΓΟΣ 1ΣΕΤΑΡΙΣΜΑΤΟΣ
Αναλυτικός οδηγός βήμα προς βήμα
Ακολουθήστε τα βήματα με τη σειρά για σωστή καταχώρηση
|
ΒΗΜΑ 1 |
ΚΑΤΑΧΩΡΗΣΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ |
|
|
|
|
|
|
|
|
Καταχωρήστε |
|
4 |
Εκτελέστε «Άντληση Εταιρείας». |
|
5 |
Μέσα στην εταιρεία, προσθέστε το ΑΜΕ |
|
|
|
|
7 |
Στο πεδίο ΚΑΔ, καταχωρήστε τον κωδικό ΚΑΔ |
|
8 |
Στο ΚΑΔ |
|
|
|
|
|
Από |
|
|
Στο Α/Α |
|
|
Κάντε «Προσθήκη» τα ΚΑΔ ΕΦΚΑ |
|
ΒΗΜΑ 2 |
ΚΑΤΑΧΩΡΗΣΗ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΩΝ |
ΒΗΜΑΑ. Εισαγωγή εργαζομένων από ΕΡΓΑΝΗ
|
1 |
Από το κάθετο μενού, στους Εργαζόμενους, επιλέξτε «Εργαζόμενοι». |
|
2 |
Αν υπάρχουν ήδη προσλήψεις στο ΕΡΓΑΝΗ, αντλήστε τους εργαζόμενους πατώντας «Μαζική Εισαγωγή Εργαζομένων από ΕΡΓΑΝΗ». |
|
3 |
Το σύστημα αντλεί και καταχωρεί τους ενεργούς και τους ανενεργούς εργαζόμενους. Σε περίπτωση επαναπρόσληψης (λόγω παθογένειας του ΕΡΓΑΝΗ), κρατά την τελευταία ημερομηνία αποχώρησης, οπότε ένας τέτοιος εργαζόμενος πηγαίνει στους ανενεργούς. |
|
4 |
Βγάλτε την επιλογή του check box για να δείτε όλους τους εργαζόμενους. Επιλέξτε τον εργαζόμενο, κάντε τον ενεργό και αφαιρέστε την ημερομηνία αποχώρησης (η οποία θα είναι παλιά). Έτσι τον φέρνετε στους ενεργούς. |
Β. Πρόσληψη νέου εργαζομένου
|
1 |
Πατήστε «Προσθήκη» για να ανοίξουν οι καρτέλες του εργαζομένου, ώστε να καταχωρήσετε τα στοιχεία του. |
|
2 |
Εναλλακτικά, πατήστε «Αναζήτηση Εργαζομένου με ΑΜΚΑ». Εμφανίζεται ένα πινακάκι — καταχωρήστε το ΑΜΚΑ του εργαζομένου και επιλέξτε σε ποιο υποκατάστημα θα ανήκει. |
|
3 |
Το σύστημα φέρνει τα στοιχεία του εργαζομένου (ονοματεπώνυμο, φύλο, ΑΜΚΑ, διεύθυνση, τοποθεσία, νομός, τηλέφωνο) και τα καταχωρεί αυτόματα. |
|
4 |
Πατήστε «Εισαγωγή Εργαζομένου». |
Γ. Συμπλήρωση καρτελών εργαζομένου
ΚΑΤΑΧΩΡΗΣΗ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΩΝ
-
ΑΠΟ ΤΟ ΚΑΘΕΤΟ ΜΕΝΟΥ ΣΤΟΥΣ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΟΥΣ ΕΠΙΛΕΓΟΥΜΕ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΟΙ ΜΕΤΑ ΑΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΗΔΗ ΠΡΟΣΛΗΨΕΙΣ ΣΤΟ ΕΡΓΑΝΗ ΑΝΤΛΟΥΜΕ ΤΟΥΣ ΕΡΓΑΖΟΜΝΟΥΣ ΑΠΟ ΤΟ ΚΟΥΜΠΙ ΜΑΖΙΚΗ ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΩΝ ΑΠΟ ΕΡΓΑΝΗΤΟΥΣ ΑΝΤΛΕΙ ΚΑΙ ΚΑΤΑΧΩΡΗ ΤΟΥΣ ΕΝΕΡΓΟΥΣ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΑΝΕΝΕΡΓΟΥΣ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΟΥΣ , ΣΕ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΠΟΥ ΥΠΑΡΧΕΙ ΕΠΑΝΑΠΡΟΣΛΗΨΗ ΛΟΓΩ ΠΑΘΟΓΕΝΕΙΑΣ ΤΟΥ ΕΡΓΑΝΗ ΚΡΑΤΑΕΙ ΤΗΝ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΑ ΑΠΟΧΩΡΗΣΗΣ ΟΠΟΤΕ ΕΝΑΣ ΤΕΤΟΙΟΣ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΟΥΣ ΠΗΓΑΙΝΕΙ ΣΤΟΥΣ ΑΝΕΝΕΡΓΟΥΣΜΕ ΤΗΝ ΕΠΙΛΟΓΗ ΤΟΥ▶CHECKΚαρτέλα: Γενικά1
Στην καρτέλα «Γενικά», συμπληρώστε: όνομα πατρός και μητρός, ημερομηνία γέννησης, ΑΦΜ, ταυτότητα, οικογενειακή κατάσταση, ΔΟΥ, σχέση εργασίας και ημερομηνία πρόσληψης.
▶
BOXΚαρτέλα: Στοιχεία ΕργαζομένουΑΝ ΤΗΝ ΒΓΑΛΩ ΒΛΕΠΩ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΟΥΣ ΤΟΝ ΕΠΙΛΕΓΩ ΤΟΝ ΚΑΝΩ ΕΝΕΡΓΟ ΚΑΙ ΒΓΑΖΩ ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΑ ΑΠΟΧΩΡΗΣΗΣ Η ΟΠΟΙΑ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΠΑΛΙΑΉ ΕΠΙΣΗΣ ΜΕ ΤΟ ΚΟΥΜΠΙ ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΟΥ ΜΕ ΑΜΚΑΤΟ ΠΑΤΑΜΕ ΕΜΦΑΝΙΖΕΤΑΙ ΕΝΑ ΠΙΝΑΚΑΚΙ ΚΑΤΑΧΩΡΟΥΜΕ ΤΟ ΑΜΚΑ ΤΟΥ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΟΥ ΠΟΥ ΘΕΛΟΥΜΕ ΝΑ ΠΡΟΣΛΑΒΟΥΜΕ ΚΑΙ ΕΠΙΛΕΓΟΥΜΕ ΣΕ ΠΟΙΟ ΥΠΟΚΑΤΑΣΤΗΜΑ ΘΑ ΕΙΝΑΙΜΑΣ ΦΕΡΝΕΙ ΚΑΠΟΙΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΤΟΥ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΟΥ ΚΑΙ ΤΑ ΚΑΤΑΧΩΡΗ ΟΠΩΣ ΟΝΟΜΑΤΕΠΩΝΥΜΟ, ΦΥΛΟ, ΑΜΚΑ , ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ, ΤΟΠΟΘΕΣΙΑ,ΝΟΜΟΣ ΚΑΙ ΤΗΛΕΦΩΝΟΕΠΙΛΕΓΟΥΜΕ ΤΗΝ ΕΙΣΑΓΩΣΗ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΟΥΜΕΤΑ ΣΥΜΠΛΗΡΩΝΟΥΜΕ ΤΑ ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΓΙΑ ΤΟΝ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΟ ΣΤΗΝ ΚΑΡΤΕΛΑ ΓΕΝΙΚΑ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΟΝΟΜΑ ΠΑΤΡΟΣ ΚΑΙ ΜΗΤΡΟΣ, ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΑ ΓΕΝΝΗΣΗΣ, ΑΦΜ , ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ , ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΚΗ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ,ΔΟΥ, ΣΧΕΣΗ ΕΡΓΑΣΙΑΣ, ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΑ ΠΡΟΣΛΗΩΗΣ,ΣΤΗΝ ΚΑΡΤΕΛΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΟ ΕΙΝΑΙ ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΟ ΜΟΝΟ ΑΝ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΙΤΗΣ ΜΕ ΑΔΕΙΑ ΔΙΑΜΟΝΗΣ Ή ΑΝΗΛΙΚΟΣ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΟΣ ΚΑΤΑΧΩΡΟΥΜΕ ΤΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑΣΤΗΝ ΚΑΡΤΛΑ ΤΗΣ ΜΙΣΘΟΔΟΣΙΑΣ ΚΑΤΑΧΩΡΟΥΜΕ ΤΗ ΣΥΜΒΑΣΗ ,ΤΙΣ ΗΜΕΡΕΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ (ΕΝΣΗΜΑ),ΑΝ ΕΧΕΙ ΚΑΠΟΙΑ ΕΠΙΔΟΤΗΣΗ, ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ ,ΑΝ ΕΧΕΙ ΚΑΠΟΙΟ ΣΥΜΦΩΝΗΜΕΝΟ ΜΙΣΘΟΜΕΤΑ ΕΠΙΛΕΓΟΥΜΕ ΤΑ▶CHECKΚαρτέλα: Μισθοδοσία1
Στην καρτέλα «Μισθοδοσία», καταχωρήστε τη σύμβαση, τις ημέρες εργασίας (ένσημα), αν έχει κάποια επιδότηση, την κατηγορία και αν έχει κάποιο συμφωνημένο μισθό.
2
Επιλέξτε τα check boxes: αν είναι σε πλήρη απασχόληση, αν εργάζεται όλες τις εργάσιμες (5 ή 6 μέρες) και διαλέξτε την ψηφιακή οργάνωση χρόνου εργασίας.
3
Την επιλογή «Υπολογισμός για ωρομίσθιους» την επιλέγετε μόνο αν έχετε διαλέξει πιο πάνω στην κατηγορία ότι εργάζεται ως ημερομίσθιος.
4
Πιο κάτω στην καρτέλα, στο πρώτο τρίπτυχο βάλτε τα ποσά του πλήρη — αυτά που ορίζει η σύμβαση που έχετε επιλέξει.
5
Στο δεύτερο τρίπτυχο καταχωρήστε πώς εργάζεται ο εργαζόμενος βάσει του προγράμματός του.
6
Πιο κάτω, στα «Επιδόματα», πατήστε «Προσθήκη» και ανάλογα με τη σύμβαση επιλέξτε τα αντίστοιχα επιδόματα που δικαιούται ο εργαζόμενος.
▶
BOXΚαρτέλα: Ταμεία, ΑΝ ΕΙΝΑΙ Ε ΠΛΗΡΗ ΑΠΑΣΧΟΛΗΣΗ , ΑΝ ΕΡΓΑΖΕΤΑΙ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΕΡΓΑΣΙΜΕΣ ΔΗΛΑΔΗ 5 Ή 6 ΜΕΡΕΣ ΚΑΙ ΔΙΑΕΓΟΥΜΕ ΤΗΝ ΨΗΦΙΑΚΗ ΟΡΓΑΝΩΝΣΗ ΧΡΟΝΟΥ ΕΡΓΑΣΙΑΣΤΟΣτηνΚΑΔκαρτέλα «Λοιπά Στοιχεία», στο πρώτο κουτάκι «Συμφωνία Ασφαλιστικά» καταχωρήστε τα ένσημα της μερικής απασχόλησης.ΚΑΙΣτηνΤΗΝΕΙΔΙΚΗκαρτέλαΠΕΡΙΠΤΩΣΗ«ΔΥΠΑ»,ΑΝκαταχωρήστεΥΠΑΡΧΕΙτην(ειδικότηταΣΥΝΗΘΩΣστηνΑΝεταιρείαΥΠΑΡΧΕΙκαιΤΕΚΑτηΕΧΕΙγενικήΕΙΔΙΚΗ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ 09)εκπαίδευση.ΑΝΑνΥΠΑΡΧΕΙπροσλάβετεΤΕΚΑτονΚΑΙεργαζόμενοΚΑΠΟΙΟμεΕΠΙΚΟΥΡΙΚΟκάποιοΤΟπρόγραμμαΠΡΟΣΘΕΤΟΥΜΕΔΥΠΑ,ΞΕΧΩΡΙΣΤΑστην ίδια καρτέλα μπορείτε να διαλέξετε με ποιο πρόγραμμα θα γίνει η πρόσληψη.ΕΠΙΣΗΣΣτηνΑΝκαρτέλαΠΡΟΣΛΑΒΟΥΜΕ«ΠρόγραμμαΜΕΕργασίας»,ΚΑΠΟΙΟκαταχωρήστεΠΡΟΓΡΑΜΜΑτοΔΥΠΑωράριοΤΟΝεργασίαςΕΡΓΑΖΟΜΕΝΟπατώνταςΣΤΗΝτοΚΑΡΤΕΛΑ«+»ΔΥΠΑκαιΜΠΟΡΟΥΜΕπροσθέστεΝΑτιςΔΙΑΛΕΞΟΥΜμέρεςΜΕκαιΠΟΟώρεςΠΡΟΓΡΑΜΜΑπουΘΑεργάζεταιΤΟΝοΚΑΝΟΥΜΕ ΠΡΟΣΛΗΨΗεργαζόμενος.ΚΑΤΑΧΩΡΟΥΜΕΣτηνΗΜΕΡΟΜΗΝΙΑκαρτέλαΓΕΝΝΗΣΗΣ«ΦΜΥ»,ΚΑΙεπιλέξτεΛΗΨΗτηνΠΡΟΣΤΑΣΙΑΣκατηγορίαΓΙΑεργαζομένουΝΑγιαΞΕΡΕΙ Ο ΛΟΓΙΣΤΗΣ ΠΟΤΕ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΣΤΑΜΑΤΗΣΕΙ Η ΜΕΙΩΣΗ ΦΟΡΟΥΦΜΥ.
|
|
|
ΑΠΟ ΤΟ ΚΟΥΜΠΙ ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΜΟΥ ΔΙΝΕΙ ΤΙΣ ΚΑΡΤΕΛΕΣ ΤΟΥ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΟΥ ΕΤΣΙ ΩΣΤΕ ΝΑ ΚΑΤΑΧΩΡΗΣΩ ΤΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΤΟΥ
ΚΑΤΑΧΩΡΟΥΜΕ▶ ΤΟΚαρτέλα: ΑΜΑΛοιπά ΤΟΥ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΟΥΣτοιχεία
|
|
ΤΗΝ▶ ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΑΚαρτέλα: ΔΥΠΑ
|
|
|
|
ΣΤΗΝ▶ ΚΑΡΤΕΛΑΚαρτέλα: ΛΟΙΠΑΠρόγραμμα ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΚΑΤΑΧΩΡΟΥΜΕ ΣΤΟ ΠΡΩΤΟ ΚΟΥΤΑΚΙ –ΣΥΜΦΩΝΙΑ ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΑ- ΤΑ ΕΝΣΗΜΑ ΤΙΣ ΜΕΡΙΚΗΣ ΑΠΑΣΧΟΛΗΣΗΣΕργασίας
|
|
ΣΤΗΝ▶ ΚΑΡΤΕΛΑΚαρτέλα: ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ΚΑΤΑΧΩΡΟΥΜ ΤΟ ΩΡΑΡΙΟ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ΔΙΑΛΕΓΟΝΤΑΣ ΤΟ + ΚΑΙ ΠΡΟΣΘΕΤΟΥΜΕ ΤΙΣ ΜΕΡΕΣ ΚΑΙ ΩΡΕΣ ΟΠΟΥ ΕΡΓΑΖΕΤΑΙ Ο ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΟΣΦΜΥ
|
|
|
|
|
|
|
3 |
Στα «Μέλη Οικογένειας», πατήστε «Προσθήκη» και καταχωρήστε τα παιδιά που είναι εξαρτώμενα μέλη και έχουν μείωση φόρου. |
|
4 |
Καταχωρήστε ημερομηνία γέννησης και λήξη προστασίας, ώστε ο λογιστής να γνωρίζει πότε πρέπει να σταματήσει η μείωση φόρου. |
|
5 |
Αν υπάρχουν παιδιά για μείωση φόρου, τσεκάρετε το κουτάκι «Δικαίωμα Έκπτωσης Φόρου λόγω Τέκνων». |
Αν υπάρχουν παιδιά για μείωση φόρου, τσεκάρετε το κουτάκι «Δικαίωμα Έκπτωσης Φόρου λόγω Τέκνων».